Q&A faciliteert onze verkiezing van A tot Z. Met het opzetten van de stemmodule tot het afnemen van een aanvullend onderzoek om meer te weten te komen over het gedrag van Nederlanders op het gebied van vrijetijdsbesteding. De samenwerking met Q&A ervaren wij als zeer prettig. Persoonlijk contact, korte lijnen, snelle terugkoppeling en meedenken staan centraal.
- Joyce van Deutekom | Productmanager Dagrecreatie ANWB
Op het Land van ANWB zijn duizenden verrassende dagjes uit te vinden. Het Land van ANWB is dé plek waar iedereen het perfecte dagje en/of avondje uit of weekendje weg vindt. Maar, wat is het leukste uitje van Nederland?
Om antwoord te krijgen op deze vraag organiseert ANWB al voor de 10e keer de verkiezing ‘Leukste uitje van Nederland’. Tijdens deze verkiezing kunnen consumenten de uitjes beoordelen op een vijftal aspecten. Q&A faciliteert en analyseert deze ANWB-verkiezing en voert daarnaast een aanvullend onderzoek uit. Het doel van het aanvullende onderzoek is om een beeld te krijgen van de motivatie en het gedrag van de Nederlandse bevolking met betrekking tot vrijetijdsbesteding en het bezoek aan uitjes. Zo weten we welke websites het belangrijkst zijn voor het kopen van een kaartje, achterhalen we hoe ver men van tevoren op zoek gaat naar een ticket en wat men bereid is uit te geven aan eten en drinken gedurende het uitje. Alle genomineerde uitjes ontvangen vervolgens een rapport met daarin de belangrijkste resultaten.
Naast deze verkiezing faciliteert Q&A ook de volgende ANWB-verkiezingen: ANWB Camping van het Jaar en ANWB Fonds: Samen In Actie.