L'Oréal is een toonaangevend cosmeticamerk dat luxe schoonheidsproducten toegankelijk maakt. Door passie, wetenschappelijke kennis en innovatie met elkaar te combineren, biedt het merk inmiddels een breed assortiment aan make-up, huidverzorging, haarverzorging en haarkleuring. Volgens L'Oréal is schoonheid universeel uniek; er is niet één soort schoonheid die bij iedereen past. Dat maakt het des te belangrijker om regelmatig waardevolle klantinzichten te verzamelen - iets waar wij graag bij helpen!
Q&A Retail verzorgt sinds 2018 de Retail Beauty Study voor L’Oréal in zowel Nederland als België. Met dit grootschalige onderzoek brengen wij in kaart hoe beauty kopers kijken naar verschillende onderwerpen én de positie van retailers hierop. Dit helpt L’Oréal om de beautykoper beter te begrijpen én in hun gesprekken met partners.
De Retail Beauty Studie is een onderzoek waar wij met L’Oréal veel gebruik van maken. We halen er enorm veel inzichten uit en delen dit zowel nationaal als internationaal. En niet geheel onbelangrijk: we gebruiken de data in onze gesprekken met retailers om hen te informeren en enthousiasmeren. Wij kijken dan ook weer enorm uit naar het volgende onderzoek.