Door de goede begeleiding van Q&A kwam de discussie echt op gang. Zo konden er stappen gemaakt worden in het verder ontwikkelen van onze toekomstvisie.
- Corné van Braak | Head of Consultancy & Design Pan Oston
Pan Oston B.V. is marktleider als het gaat om het ontwikkelen, produceren en installeren van Checkout, Selfservice en Kiosk oplossingen. Met ruim 50 jaar ervaring op het gebied van afrekenen, transactie, informatie en ontvangst worden klanten geholpen met het creëren van een future proof front-end in onder andere de Retail.
Binnen de retailwereld is de laatste jaren veel veranderd. De groeiende vraag naar technologie en innovatieve ontwikkelingen zorgt ervoor dat er nieuwe partnerships en strategieën ontwikkeld moeten worden. Om dit te faciliteren heeft Pan Oston Q&A ingeschakeld om een brainstormsessie in te richten en naar kansrijke oplossingen te zoeken.
Tijdens een sessie in Store of the Future is het gehele managementteam naar eenzelfde retail kennisniveau gebracht. Daardoor was het mogelijk om op strategisch niveau discussies buiten de comfortzone te voeren. Zo werd onder andere de koers die Pan Oston al heeft ingezet bevestigd. Aanvullend kwamen er nieuwe inzichten boven tafel met potentie voor de toekomst. En daarmee kan er een nog beter beleid opgezet worden.