De retailwereld is dynamischer dan ooit tevoren. Verwachtingen van de consument zijn continu in beweging en de lat wordt voor retailers op alle fronten steeds hoger gelegd. Retail is een spel waarbij snelheid, adaptiviteit, lerend vermogen en excelleren een hoofdrol spelen. Maar hoe kun je als retailers in de toekomst blijven winnen? Het is cruciaal om het (digitale) retailspel goed te begrijpen.
Daarom organiseert Q&A Consultancy in samenwerking met de Stichting Anton Dreesmann masterclasses waarin kennisontwikkeling en toepassing centraal staan door samen met andere retailers te werken aan praktijkopdrachten, workshops en Harvard Business Cases.
De masterclass Retail Management & Strategy is een masterclass die continu in beweging is en veel retailers in de afgelopen jaren al succesvol hebben afgerond. De masterclass is gericht op retailers en merkmakers met twee tot vijf jaar werkervaring in de retailsector. Werk jij op de afdeling marketing, formule of inkoop van een retail of FMCG organisatie? Ben jij bijvoorbeeld category-manager, marketingmanager of inkoper? Dan is deze masterclass voor jou bedoeld!
Op 10 mei 2023 start de masterclass Retail Management & Strategy
Bekijk hier de brochure en meld je aan!
Voor meer informatie over de masterclass kan je contact opnemen met Evy.
De masterclass Digital Retail Strategy is de nieuwe masterclass van de Stichting Anton Dreesmann. De masterclass is gericht op talenten met 2 tot 5 jaar werkervaring in de digitale retailomgeving die het digitale retailspel willen begrijpen om optimaal te kunnen participeren. Werk jij op de afdeling marketing, formule, data analytics of e-commerce van een retail- of FMCG organisatie en wil je meer weten over de digitalisering van de retailindustrie? Dan is deze masterclass voor jou bedoeld!
Op 24 mei 2023 start de masterclass Digital Retail Strategy
Bekijk hier de brochure en meld je aan!
Voor meer informatie over de masterclass kan je contact opnemen met Evy.