Puma heeft een nieuw programma genaamd "Voices of a Re:Generation" gelanceerd om jonge consumenten te betrekken bij hun duurzaamheidsinitiatieven. Het programma omvat de samenwerking gedurende een jaar van vier jonge milieuactivisten uit Europa en de VS met leidinggevenden van Puma op het gebied van duurzaamheidsinspanningen.
Het initiatief bouwt voort op eerdere inspanningen van Puma en is bedoeld om de stem van jongeren te laten horen als het gaat om milieukwesties. Uit onderzoek blijkt namelijk dat jongeren vinden dat hun stem niet wordt gehoord en dat ze willen dat merken zich meer inzetten voor duurzaamheid. De "Voices of a Re:Generation"-coalitie zou Puma kunnen helpen beter te begrijpen wat resoneert met jonge consumenten in een poging een deel van het giswerk weg te nemen. Het is tevens een vernieuwende poging van het schoenenmerk om Gen Z te bereiken.
“We hebben onze vooruitgang op het gebied van duurzame praktijken altijd gedocumenteerd. Onze deelname aan Conference of the People heeft echter een licht geworpen op het feit dat de informatie die we delen niet altijd gemakkelijk te begrijpen is voor de volgende generatie”, aldus Puma, in een persverklaring. "We erkennen de noodzaak van verandering en we zetten ons in om duurzaamheid voor iedereen toegankelijker en transparanter te maken."