Advies op basis van feiten. Met deze input geven we antwoord op jouw retailvraag. Dat kunnen vragen zijn als ‘Hoe genereer ik meer traffic?’, ‘Wie is mijn doelgroep?’ of ‘Hoe verbeter ik mijn conversie’? Maar Ook ‘Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn klant- of medewerkerstevredenheid stijgt’? Inzicht in de markt, je klanten en de doelgroep is dan essentieel. Op basis van onze expertise in retail kunnen we je helpen om de juiste inzichten te verzamelen en deze te vertalen naar concrete actiepunten. Welke retailvraag heb jij voor ons?
Door middel van kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeken geven we je inzicht in je prestaties.
Meer informatieDé tool om eenvoudig klantinzicht te verzamelen op filiaalniveau. Optimaliseer je prestaties door inzicht in de cijfers en het verhaal erachter.
Meer informatieEigen consumentenpanels in binnen- en buitenland: de reden voor snel en betaalbaar online onderzoek.
Meer informatieInzicht in de behoeften van consumenten en positieve media-aandacht voor retailers en partners: een waardevolle combinatie van marketing en kennis.
Meer informatieSportfocus 2019
"We waren zeer positief verrast door de onderzoeksresultaten waarmee Q&A in ons Sportfocusonderzoek 2019 naar voren kwam. Maar nog enthousiaster waren wij over de oplossingsrichtingen die in het rapport aangegeven worden waar ondernemers direct mee aan de slag kunnen."
Marktpositie
"Q&A heeft ons geholpen onze vraagstukken over de markt te vertalen in een onderzoek en heeft dit naar wens uitgevoerd. Een van de redenen om voor Q&A als onderzoekspartner te kiezen, was de mogelijkheid om nauw bij de aanpak van het onderzoek betrokken te zijn."
Klantperceptie
"Inzicht in de doelgroep is heel belangrijk voor ons en het was dan ook heel fijn dat Q&A kon helpen om dit inzicht te krijgen. Q&A was flexibel in de opzet en invulling van het onderzoek en dacht goed mee over de praktische toepasbaarheid van de resultaten."