Veel retail organisaties beschikken over enorme hoeveelheden data. Daar nieuwe waarden en inzichten uithalen voor operationele en strategische besluitvorming staat bij velen hoog op de agenda. Waar begin je? Hoe pak je dit aan? En welke dashboards en datastories zijn nodig? Daar kunnen wij jou, in samenwerking met ons partnernetwerk, bij helpen.
Organisaties hebben een strategie en een roadmap die in het teken staat van die strategie. De vraag is of jij over alle data beschikt en deze in de juiste dashboards ter beschikking stelt aan de organisatie. Wij zijn ervan overtuigd dat de inrichting van jouw business intelligence landschap in het teken moet staan van jouw strategie. Wil jij stappen maken op dat gebied of ben je ervan overtuigd dat je veel meer kunt doen met jouw data? Dan helpen wij je graag met een retail analytics behoefte inventarisatie. We starten bij de strategie en gaan vervolgens in gesprek met management en operationele afdelingen over knelpunten en behoeften. Op basis daarvan kunnen wij jou helpen de volgende stap te zetten op het gebied van retail analytics. We zijn geen IT-experts, maar kunnen met onze retailmarketing specialisatie en affiniteit met BI wel samen met jou de stip op de horizon zetten.
Met de juiste dashboards en datastories kan jouw organisatie beter data gedreven werken. We ondersteunen je graag bij het inrichten of optimaliseren daarvan. Vanuit retailmarketing hebben we een brede kennis van de belangrijkste KPI’s van vandaag en morgen. We zijn analytisch ingesteld, hebben goede kennis van bedrijfsprocessen en de retail branche en kunnen op basis daarvan een brug slaan tussen de werelden van IT & Data en de business afdelingen.