C&A lanceert een nieuwe winkel in Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam. Deze winkel beslaat drie verdiepingen en heeft een oppervlakte van meer dan 2.350 vierkante meter. Het unieke concept fungeert als "leerlaboratorium", waar C&A de ideale winkelervaring voor zowel consumenten als winkelpersoneel wil ontdekken.
De winkel is voorzien van elementen die alle zintuigen prikkelen: “Via een harmonieus gebruik van licht, beeldmateriaal, video, materialen voor meubels en natuurlijke rekwisieten, een akoestische ambiance en de keuze van geuren langs de belangrijkste touchpoints, worden klanten verwelkomd om zich onder te dompelen in het merk C&A vanuit een emotioneel standpunt”, aldus C&A. Het nieuwe winkelconcept is onderdeel van het moderniseren van de winkelportfolio. “Deze nieuwe winkel in Leidschendam zal ons waardevolle lessen opleveren die we in andere winkels kunnen toepassen, en we kijken uit naar de feedback van onze klanten en medewerkers. Dit zal ons helpen nog betere en leukere interacties in de winkel te bieden, om tegemoet te komen aan ieders behoefte aan mode en stijl. We willen onze klanten en onze medewerkers elke dag inspireren om zich goed te voelen en er goed uit te zien”, aldus C&A.