Nu de maatregelen langzaam versoepelen, voelt het bijna weer als vanouds. Geen anderhalvemetersamenleving meer, geen mondkapjesplicht en weer volop mensen in de winkels. Maar: gaan we wel weer terug naar het oude 'normaal'?
In samenwerking met ABN AMRO hebben we onderzoek gedaan naar het veranderende consumentengedrag na de pandemie. De resultaten? Die delen we graag met je tijdens onze sessie op de PROVADA. In dit uur nemen Henk Hofstede (ABN AMRO) en Frank Quix (Q&A) je mee in retail post-corona en gaan ze in gesprek met vakgenoten over wat dit betekent voor verschillende winkelgebieden en voor retailers.
We gaan het o.a. hebben over:
💡 Hoe en waar gaan we straks weer winkelen?
💡 Blijft de klant naar de winkel komen?
💡 Gaan consumenten nog steeds een dagje winkelen?
💡 Wat wordt het nieuwe normaal?
Zien we jou daar op 26 oktober? Je vindt ons bij de stand van Kern! Meer informatie over PROVADA vindt je op www.provada.nl.
Naast deze insights hebben we ook nog een leuke winactie. Beantwoord 5 retail-vragen en maak kans op een unieke storetour door Amsterdam met vijf personen van jouw organisatie (t.w.v. 3.900 EUR)! Hoe je meedoet? We vertellen het je graag bij onze stand. Tot dan!