PERSBERICHT
Brussel, 13 april 2016 - Qrf, de Belgische beursgenoteerde specialist in verhuur van binnenstedelijk winkelvastgoed, heeft zich als hoofd- en naamgevend sponsor verbonden aan de Belgische editie van ‘Retailer of the Year’ en van de consumentenverkiezing ‘Beste winkelketen van België’, waar jaarlijks op basis van consumentenonderzoek- en peilingen de prijs Beste Winkelketen van België (vorig jaar gewonnen door Bel&Bo) wordt uitgereikt. Inmiddels heeft de uitreiking een voorname positie verworven in negen Europese Landen. De uitreiking wordt in steeds meer landen uitgerold. Zo wordt de uitreiking dit jaar ook in Rusland gehouden.
Qrf nieuwe sponsor
Qrf heeft zich dit jaar voor het eerst als sponsor aan deze jaarlijkse verkiezing verbonden. “Dankzij de inzichten en onderzoeksresultaten die Qrf hierdoor verwerft kunnen we de komende jaren onze stempel blijven drukken op de winkelvastgoedmarkt, het is een unieke kans om onze klanten, de retailers, nog beter te begrijpen. “De consument van de toekomst weet immers het beste welke retailers ‘mee zijn’.”, aldus Anneleen Desmyter (CEO Qrf). Op deze manier kan Qrf haar investeringsstrategie blijven onderbouwen met harde cijfers. Qrf wil haar netwerk in het binnen- en buitenland verstevigen en een dominante positie als B-REIT gespecialiseerd in binnenstedelijk winkelvastgoed blijven vertegenwoordigen.
Start van de verkiezing
De verkiezing ‘Beste Winkelketen van België 2016 – 2017’ gaat dit jaar op dinsdag 17 mei van start. Vanaf dat moment kunnen consumenten hun favoriete winkelketen beoordelen via de website www.bestewinkelketen.be. Vanaf woensdag 13 april kunnen retailers aangeven actief deel te willen nemen aan de verkiezing. Dit kunnen zij doen op retail.bestewinkelketen.be. Deelname is gratis. Dit jaar strijden de winkelketens alweer voor de elfde maal om de prijzen. ‘Beste Winkelketen van België’ is het grootste consumentenonderzoek van België. Vorig jaar hebben ruim 250.000 consumenten een beoordeling gegeven.