Juweliersketen Tiffancy & Co. heeft een langdurige samenwerking met Riot Games aangekondigd. Het luxemerk zal de trofee van de League of Legends Wereldkampioenschap met de hand namaken. De zogenoemde "Summoner's Cup' zal op 29 augustus worden onthuld op de sociale media kanalen van Riot Games, LoL Esports en Tiffany & Co.
Tiffany & Co. maakt al sinds 1860 trofeeën voor diverse sporten, waaronder de NFL. Eerder werkte Tiffany & Co. al samen met Riot aan een proef voor het heronterwerpen van de Silver Dragon Cup van de Chinese League of Legends League. Door de sterke groei van e-sports in de afgeloperen jaren heeft de juweliersketen nu ook de stap in esports gezet. Door middel van e-sports kunnen luxemerken jonge volwassen en professionals met een besteedbaar inkomen bereiken.
Tiffany & Co. is niet het enige luxemerk die stappen zet in e-sports. In dezelfde week als de aankondiging van de samenwerking van de juweliersketen, kondigde kledingmerk Balenciaga een samenwerking aan met Peacekeeper Elite om een op maat gemaakt uniform te maken voor de 2022 PEL Summer Finals.