Stel ons je vraag

Wat zeggen klanten over jouw (web)winkel?

Blog 8 november 2017

Door Marianne de Kruijf

De consument heeft beslist: Action is de beste winkelketen én bol.com de beste webshop van Nederland. Beide winnaars hebben hun award in ontvangst genomen tijdens het ‘ABN AMRO Retailer of the Year’ gala in Landgoed Duin en Kruidberg. “Een bijzondere plek vol historie, waar je alleen maar gelukkig kunt worden.” En, dat gold zeker voor deze winnaars.

Directieleden van meer dan 35 retailorganisaties namen plaats aan de grote, ronde tafels voor een diner op sterrenniveau. Naast de uitreiking van de vijf belangrijkste retailprijzen in Nederland, gaf Victor Mids invulling aan het thema ‘experience’. Met beeld én spel heeft hij de aanwezigen laten ervaren hoe zintuigen en hersenen voor de gek te houden zijn. Een waar retailfeestje, waar je bij moet zijn!

Hoe verdien je een plaats aan tafel?

Door waardering van de consument. De aanwezige retailorganisaties hoorden bij de best presterende (web)winkels in hun categorie.

Wat vindt de consument van de (web)winkels in Nederland?


… en van jouw (web)winkel?

perceptie van de consument is jouw realiteit. Heb jij inzicht in hun mening? Van huidige klanten, maar vergeet ook je potentiële en verloren klanten niet. Laat je inspireren tot op detailniveau met de tips van je klanten. Niet alleen tijdens de verkiezingsperiode, maar het gehele jaar door? Ook dat kan bij Q&A.

Wij zijn ervan overtuigd dat dit concept voor elke retailer van toegevoegde waarde is. Dit leggen we graag aan je uit. Wil jij in 2018 actief deelnemen aan de grootste consumentenverkiezingen van Nederland? Neem dan contact met mij op via mdekruijf@qanda.nl.