Verkoopcijfers zeggen veel over de prestaties van een winkel, maar zeker niet alles. Heeft je klant het bezoek als fijn en deskundig ervaren? Welke andere winkels in de buurt heeft je klant nog meer bezocht? Wij meten en monitoren de mening van je klant, maar achterhalen ook wat hem drijft om juist naar jouw winkel te komen én te kopen. Vraag je je juist af waarom je klant niet of minder koopt? Ook dat zoeken we voor je uit.
We doen dit niet alleen voor de fysieke winkel, maar voor alle mogelijke touchpoints in de customer journey. Is de service online net zo goed als de consument gewend is in de fysieke winkel? Welke bezoekers hebben een voorkeur voor het fysieke kanaal en welke bezoekers voor het online kanaal? Wij geven je de antwoorden.
Ontdek het effect en de impact van jouw nieuwe winkelconcept.
Meer informatieKrijg inzicht in de koopintentie en leer aan welke knoppen je moet draaien om de conversie te verhogen.
Meer informatieKlantenpanel
Retail is een snel veranderende omgeving, waarbij steeds weer nieuwe spelers op de markt komen. Hoe blijf je concurrenten voor in deze dynamische omgeving? Door continu de wensen en behoeften van je eigen klanten te achterhalen over relevante thema’s. Een eigen klantenpanel is hier een uitermate geschikte methode voor.