Stel ons je vraag

Store concept optimalisatie

Levert jouw nieuwe winkelconcept het gewenste effect?

Wat vinden je klanten van het nieuwe winkelconcept? Zijn de beoogde doelen bereikt? En zien de klanten het ook als een verbetering? Het antwoord krijg je door het uitvoeren van een effectmeting. Om het effect te bepalen doen we vaak twee metingen: de 0-meting van de huidige situatie vóór de optimalisatie en de 1-meting na opening of aanpassing van het nieuwe winkelconcept. Zo bepalen we of het gewenste effect is bereikt en brengen we jouw aandachtspunten in kaart.

Wat leveren wij op?

  1. Inzicht in de belangrijkste performance-gerelateerde KPI’s;
  2. Inzicht in jouw omzet en andere belangrijke variabelen in een visuele weergave;
  3. Inzicht in hoe je de verzamelde gegevens kunt integreren in een dashboard;
  4. Inzicht in jouw toekomstbestendige winkelportfolio.

Andere customer insights

Shopfeedback

Dé tool om eenvoudig klantinzicht te verzamelen op filiaalniveau.

Meer informatie

360 graden analyse

Monitor en optimaliseer jouw belangrijkste KPI’s.

Meer informatie

Lost sales & conversie booster

Krijg inzicht in de koopintentie en leer aan welke knoppen je moet draaien om de conversie te verhogen.

Meer informatie

Meer weten over store concept optimalisatie?

Neem contact met ons op