De omgeving waarin we werken – retail – verandert steeds sneller. Als gevolg daarvan wordt de levenscyclus van retailformules steeds korter. Juist daarom is het belangrijk om de ontwikkelingen in je omgeving snel te erkennen en de bijbehorende actie te ondernemen. Wat zijn de belangrijkste omgevingsfactoren voor jou als retailer en welke rol speelt dit bij jouw strategievorming?
We zoomen samen in op jouw huidige positionering en hoe deze nog sterker kan worden. Hierbij kijken we ook naar jouw (potentiële) concurrent. Waar maak jij nu écht het verschil?
Online onderzoek
"Q&A Insight is een fijn en professioneel onderzoeksbureau. Ze schakelen snel, denken altijd mee, hebben een goed netwerk en hun onderzoeken zijn van hoge kwaliteit. En er werken leuke mensen, dat is ook niet onbelangrijk."
Online onderzoek
"Wij zien Q&A als een flexibele en stabiele onderzoekspartner, die bijzonder goed luistert naar waar onze behoefte zit. Ze sluiten daar goed bij aan - met als gevolg een zeer tevreden klant!"
Sportfocus 2019
"We waren zeer positief verrast door de onderzoeksresultaten waarmee Q&A in ons Sportfocusonderzoek 2019 naar voren kwam. Maar nog enthousiaster waren wij over de oplossingsrichtingen die in het rapport aangegeven worden waar ondernemers direct mee aan de slag kunnen."
Marktpositie
"Q&A heeft ons geholpen onze vraagstukken over de markt te vertalen in een onderzoek en heeft dit naar wens uitgevoerd. Een van de redenen om voor Q&A als onderzoekspartner te kiezen, was de mogelijkheid om nauw bij de aanpak van het onderzoek betrokken te zijn."