Met de huidige data weet je als retailer of merk al het één en ander van je klant. Wie is de consument die je winkel voorbij loopt? En wie is de klant die je (web)winkel bezoekt, maar geen aankoop doet? Wij brengen jouw bezoekersprofielen in kaart. Op basis hiervan geven we je advies aan welke knoppen je kunt draaien om de attractie- en transactiewaarde van (online) bezoekers te verhogen.
Daarnaast zoomen we in op jouw (gewenste) doelgroep en hun wensen en behoeften. Wie is je doelgroep? Wat weet je van hen? In een doelgroeponderzoek maken we consumentensegmenten in jouw markt inzichtelijk.
Succesvolle merken begrijpen de consument. Dat geeft aan hoe belangrijk het is om je doelgroep te kennen. Je bent daarmee in staat de consument beter te bedienen. En door deze informatie weet je met welke boodschap je hen het beste kunt bereiken en wie geïnteresseerd is in jouw product. Resultaat: effectieve campagnes.
Krijg grip op je campagnes door een gestructureerde weergave van de markt en je (terugkerende) klant.
Meer informatie