Denken consumenten eerst aan jouw bedrijf of toch aan de concurrent? Om daar achter te komen, doen we een naamsbekendheidonderzoek. Een hoge naamsbekendheid zorgt ervoor dat de consument sneller voor jouw organisatie kiest. Het is dan ook belangrijk om inzicht te krijgen in je positionering en bij welke doelgroep er winst te behalen valt. Dit versterkt jouw kansen in de markt.
Als de consument bekend is met jouw organisatie – welk beeld hebben zij? Komt het gewenste imago overeen met het werkelijke imago? Een imago-onderzoek geeft je inzicht. Het imago dat (potentiële) klanten van jou hebben is ontzettend belangrijk. Waarom? Tijdens de overwegings- en beslissingsfase komen meerdere retailers en merken voorbij. Jouw imago is dan een cruciale factor in de customer journey.
Kom erachter wie jouw (potentiële) bezoeker en uiteindelijke doelgroep is, zowel in je winkel als je webshop.
Meer informatieKrijg grip op je campagnes door een gestructureerde weergave van de markt en je (terugkerende) klant.
Meer informatie