Denk je wel eens – ‘Zijn mijn klanten tevreden en waarom wel of niet?’ of ‘Hoe denken de mensen op straat nu echt over mijn winkel?’ Dat herkennen we. Wij helpen je graag met het vinden van een antwoord op deze retailvragen. Samen duiken we in de gedachtes van de klant en zoeken uit hoe hij nou écht over jou denkt. Hierbij kijken we naar de klantreis, wanneer de klant welke keuzes maakt en wat de rol van jouw merk of winkel in dit proces is.
De drijfveren van klanttevredenheid: inzicht in sterke- en verbeterpunten.
Meer informatieOntdek het beslisproces van de klant: overzichtelijk en per stap benoemd.
Meer informatieKlantperceptie
"Inzicht in de doelgroep is heel belangrijk voor ons en het was dan ook heel fijn dat Q&A kon helpen om dit inzicht te krijgen. Q&A was flexibel in de opzet en invulling van het onderzoek en dacht goed mee over de praktische toepasbaarheid van de resultaten."